کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317535 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وب‌سایت‌های سارق هویت رکورد زدند

استفاده از یک فناوری جدید در تشخیص وب‌سایت‌های سارق هویت نشان می‌دهد که مجرمان سایبری بسیار فعال عمل می‌کنند. 

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ تعداد وب‌سایت‌های سارق هویت به بالاترین میزان خود در اوایل سال جاری میلادی رسیده و این موضوع نشان دهنده اینست که جعل وب‌سایت‌های قانونی و واقعی همچنان یک تجارت سودمند برای مجرمان سایبری است.
گروه کاری ضد سرقت هویت (APWG) در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که 56859 وب سایت سارق هویت را در ماه فوریه 2012 شناسایی کرده است. این میزان از رکورد قبلی که متعلق به آگوست 2009 است، یک درصد بالاتر است. APWG یک کنسرسیوم غیر انتفاعی متشکل از بانک‌ها، شرکت‌های امنیتی و دیگر شرکت‌هایی است که روند جرائم سایبری را دنبال می‌کنند.

وب‌سایت‌های سارق هویت، وب‌سایت‌هایی هستند که به ظاهر کاملاً مشابه وب‌سایت‌های اصلی و قانونی هستند و غالباً به تقلید از برندهای مشهور می‌پردازند. این وب‌سایت‌ها از اعتمادی که کاربران به شرکت‌های قانونی دارند، سوءاستفاده کرده و آنها را برای افشا کردن نام کاربری، کلمه عبور و دیگر اطلاعات حساس فریب می‌دهند.

APWG در گزارش خود اعلام کرده است که یکی از علل مشاهده افزایش تعداد وب‌سایت‌های سارق هویت، استفاده از یک فناوری جدید برای تشخیص وب‌سایت‌های کلاهبردار است.
بنا بر گزارش APWG بیش از 38 درصد وب سایت‌های جعلی مربوط به بخش خدمات مالی بوده اند. خدمات پرداخت آنلاین و خدمات خرده فروشی نیز به ترتیب در مکان‌های بعدی قرار دارند. همچنین این وب‌سایت‌ها 392 برند را جعل کرده‌اند که این نیز یک رکورد محسوب می‌شود.
 
پیتر کاسیدی، رهبر APWG در این مورد می‌گوید: "امروزه همه نوع تجارتی آنلاین شده است و لذا فرصت‌های زیادی را برای کلاهبرداری‌های جدید و فریبنده ایجاد کرده است که به سوءاستفاده از ارتباط آنلاین شرکت و مشتریان می‌پردازد. البته مردم نیز نسبت به حملات سرقت هویت هوشیارتر شده و به راحتی فریب نمی خورند ولی هنوز هستند افرادی که با استفاده از فریب‌های خلاقانه آنها را مورد سوءاستفاده قرار می‌دهند."
 
حدود نیمی از وب‌سایت‌های سارق هویت در سه ماهه اول 2012 از اسامی برندها در URL خود استفاده کرده‌اند که معمولاً مردم را فریب می‌دهد.
 
نکته مثبت اینجاست که وب سایت‌های سارق هویت با توجه به فناوری‌های امنیتی پیشرفته‌تر، سریع‌تر از گذشته شناسایی و متوقف می‌شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10187 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/05/02 تعداد مشاهده: 1761
کلید واژه ها: ,
سافت گذر